tirsdag den 26. november 2013

Klarring

d 25-11
Gæring er stoppet - Besluttede at lave en køling af øllet med den intention at få øllet til at blive mere klart inden den endelige lagring skal ske.
Slukkede for varmen - temperatur nu hen mod 2-3 grader
Beholder er desværre lidt utæt - går nok snart i panik - nu behøver jer snart endelig lagring.
Brugte 4 timer på at lede efter co2 udstyr - nu er jeg træt af det.

dd.
Fandt et sted "Peter Skaffe" co2 i 6 kg flasker - den snupper jeg
Fandt en reduktion station på ebay.de - har jeg købt
Når jeg henter næste brygsæt på Maltbazaren køber jeg et Cornelius fad 19 liter´s - Basta.!


1 kommentar:

  1. Cornelius fadene er super fede. Og så giver det jo også anledning til at investere i et fedt fadølsanlæg ude i fremtiden. Du har ikke et vel?

    SvarSlet